Обекти в Хисаря

Каталогът с търговски обекти в Grabo.bg съдържа над 13000 места в цялата страна.
Всички оценки и отзиви са от клиенти, използвали услугите им с ваучери или клубна карта.
15 търговски обекти 973 оценки от клиенти 1011 ревюта от клиенти
Обекти в Хисаря
Остарял хотел, без сериозна поддръжка и любезен персонал
Ниско качество на обслужване. Разочарован съм от хотела и не бих го препоръчал.
Единственото нещо от което сме доволни е храната и служителите в ресторанта, всичко останало беше неприятно. Отношението на камериерките е потресаващо, не вършат работата си, помолих ги да изчакат 1 минута, за да излезем от стаята, за да могат да почистят, те тряснаха вратата и съответно стаята ни така и не беше почистена през целия престой в хотела.
Хотела е що годе добре, но храната е на много ниско ниво ... най-странното за нас беше, че реално няма ресторант в хотела, сервират ти на инклузива и дори да искаш да си поръчаш нещо друго за ядене, не можеш.... другата ни забележка е че басейна е 4 на 5 метра и 1 метър дълбок ( и не е топъл ... само сутрин се усещаше топлина и след това не ставаше за ползване от децата ) . Персонала беше много любезен !!! Честно казано не бихме повторили !
Храната е много, но на посредствено ниво. Едни и същи кебапчета ги предлагаха три пъти, а останалото мазно свинско го направиха на супа-пача за закуска. Миналият път беше по-добре. Басейнът не е чистен от месеци, а водата е студена. Иначе са вежливи и детския кът е добре уреден. Вече има и музика и поиграхме и двете вечери в ресторанта. Явно залагат повече на "духовната храна".
Режим на телевизията и няма топъл душ в банята!!!
Ресторантът не работеше и това никъде не беше обявено. Разбираш го като отидеш на място. Банята ни се наводняваше понеже душ кабината пропускаше вода, на крановете на мивката и душа нямаше отбелязано накъде е топла и накъде студена вода, оказа се на обратно. Тоалетната ни чиния се клатеше. И не на последно място човек отива да си почива, а те решиха да правят ремонт по терасите и да къртят с бургия от сутринта. И още неща, но за съжаление няма разрешени повече символи.
При престой от девет дни (осем нощувки) в хотел „Астрея” – Хисаря в началото на ноември считам, че наблюденията ми са задълбочени и обективни, съобразени с категорията на хотела (три звезди).
Хотелът е с добра локация, близо до центъра и парка. Стаите в страничното крило, ориентирани към оживена улица са шумни. Точно до хотела асфалтовото покритие на уличното платно преминава в паваж и шумът от автомобилните гуми се превръща в бумтене. От другата страна на улицата протичаха разруши
Elena 2
Голям избор за хапване но басейнът е много малък
Хубаво местоположение. Обилна закуска. Стилна визия......и до там.....
Ледено студен басейн. Недостатъчно количество чадъри (само 4бр), нефункциониращо джакузи и вътрешен басейн. Липса на минерална вода. Липса на рецепционист (когато и да минеш..няма никой на рецепцията, трябва да викаш момичетата, седящи на телефоните в барчето, за да викнат те рецепционистката). Не бих повторила.
1