emil

от София
3
emil написа ревю за Ресторант Кайро
Порциите на бургерите не са лоши, но преобладаващото, което ми хареса е отношението на сервитьорката, нищо друго. Може би имах по-големи очаквания съдейки по предишни отизиви.
5
Изключително изживяване, беше ми подарък за рд, което ми подари първи досег със свободата да видиш земята от птичи поглед по този незабравим начин! Интруктора беше много мил и внимателен. Всеки трябва да опита и изживее тези прекрасни емоции и изобщо не е страшно, напротив много е яко!
 
emil получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Клуб Vertical Dimension, защото е лоялен клиент.
2
emil написа ревю за Хотел Янис***
Единственото хубаво нещо на хотела е локацията - на минута от плажа - нищо друго. Тесни стаи, ДОПЛАЩАНЕ ЗА КЛИМАТИК 5 ЛВ. на ден!!!!!, табели като в казармата какво трябва да правиш и какво не, гледка отсрещната сграда, надменен персонал в ресторанта. Не го препоръчвам.
1
emil написа ревю за Лазерен център Мелани
Хора, не се лъжете за поставянето на хиалурон чрез ултразвук. Пълна пародия е всичко предлагано в салона, с изключение на лазарната епилация.
 
emil получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
5
emil написа ревю за Аквапарк Витус
Супер е, чисто, просторно и с грижа към детайла. В ден неделя имаше много хора, но персонала беше организиран. Препоръчвам басейна и пак ще го посетим, останахме много доволни!
 
emil получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от L Garden, защото е лоялен клиент.
1
emil написа ревю за Хотел Golden Place
Стая 201 не ходете там! Намире се буклавно между паркинга и магазина на хорела. Прозорците в банята са в магазина на хотела!! Много тясна и с неприятна миризма стая. Самия хотел не е за 3 звезди. Персонала в ресторанта е с грубо отношение, вечерите към ваучера са подигравателни. Не препоръчвам!
 
emil получава значка Pizza freak, защото грабна три оферти за пица от Grabo.bg!
 
emil получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
1
emil написа ревю за Студио за нокти Ювин
Гел лака ми се обели още на следващият ден!!!! Като за 1-во посещение жената ми каза: "не си ми от редовните клиенти и не ти познавам ноктите" т.е. не очаквай много! Затова пък кожичките бяха добре лакирани. Отношвнието на маникюристаката беше тъпо, иронично, затворено към комуникация. Лоша хигиена.
3
emil написа ревю за Апартхотел Winslow Infinity
Във фоайето ни посрещна аквариум с кафява вода и агонизиращи риби в него - отношение съвпадащо и към самите клиенти на хотела. Единственото хубаво нещо беше апартамента, в който ни бяха настанили, като изключим, че един ден нямаше топла вода и бяха пръскали от парфюма ми. Всичко останало супер некачествено - храна малко и нискокачествена, течащ таван във фоайето и басейна, водата в басейна съмнителна, цени неотговарящи в обявените в стаите и тези в лоби бара. Неподържан и незадоволителен хотел.
4
emil написа ревю за Пицария Фреско
Обслужване отлично, пици интересни, но нищо особено като вкус.
 
emil получава значка Спестих над 1000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 1000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
emil получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
emil получава значка Halloween, защото си закупи ваучер в Деня на Вси Светии!
4
emil написа ревю за Ресторант Райска Хапка
Храната, особено хапките са доста вкусни и в отлична порция, не са спестили нищо. Но салатите от менюто им не ми харесаха и изобщо не отговаряха на грамажа.
 
emil получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за 1.5кг Плато с хапки, пресни пържени картофки и два вида сос!
 
emil получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Nicol, защото е лоялен клиент.
Покажи още...
За 3332 дни публикувахме 168856 оферти, които се разграбиха
7 297 744 пъти, спестявайки 146 330 97427 лв на 613 564 грабомани!