Ани

от София  
3
Ани написа ревю за Prive Hair Boutique
Предишната маникюристка работеше много по-бързо и качествено. Недобре изрязани кожички отстрани и недобре избутани в основата. Декорацията се получи добре. Самият салон не е от най-хигиеничните.
3
Коректно отношение и добро обслужване. Хигиената в салона обаче не беше на ниво, а маникюрът започна да пада още на първата седмица.
5
Останахме доволни от обслужването. Препоръчваме!
 
Ани получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Spaghetti Company, защото е лоялен клиент.
 
Ани получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Spaghetti Company, защото е лоялен клиент.
5
Ани написа ревю за Ермитаж Бюти
Изключително съм доволна и препоръчвам. Професионално и дружелюбно отношение и страхотен пакет от услуги.
5
Ани написа ревю за Prive Hair Boutique
Винаги оставам много доволна от маникюра и педикюра си, както и от отношението.
2
Ани написа ревю за Extreme Surf School
Парасейлингът продължи не повече от 5 минути, а водачът на моторната лодка пушеше и изхвърли цигарата си в морето - абсолютно непрофесионално и неприродосъбразно поведение. Освен това и двамата не бяха от най-дружелюбните.
5
Ани написа ревю за Sushi Express
Съдействие при резервация, професионално отношение и страшно вкусно суши!
5
Ани написа ревю за Хелена SPA
Много удобна локация, точно до спирката на трамваи 4 и 5, професионално обслужване и приятна атмосфера, може би ако се добавят и свещи, ще бъде по-релакциращо. Препоръчвам!
 
Ани получава значка Спестих над 1000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 1000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Ани получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хелена SPA, защото е лоялен клиент.
 
Ани получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
1
Ани написа ревю за Cliche Salon and SPA
Бавно, непрофесионално. Поставянето на маникюр с гел лак отне близо час и половина (без сваляне). Момичето беше младо и очевидно неопитно, дължината на ноктите ми не беше равна, скъси ги твърде много. За декорациите ми каза, че “не е по рисуването”. Не бих препоръчала.
 
Ани получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Cliche Salon and SPA, защото е лоялен клиент.
 
Ани получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Spaghetti Company, защото е лоялен клиент.
 
Ани получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от SIMDA, защото е лоялен клиент.
 
Ани получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Най-доброто от българския Stand Up на 25 Октомври!
5
Ани написа ревю за Испански ресторант Bodega
Изключително професионално обслужване, приятна атмосфера и достъпни цени.
 
Ани получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от SIMDA, защото е лоялен клиент.
Покажи още...
За 3459 дни публикувахме 179 745 оферти, които се разграбиха
7 603 507 пъти, спестявайки 150 443 456 лв на 633 590 грабомани!