Nadya

 
Nadya получава значка Благодетел, защото направи дарение за SOS Детски селища през сайта на Grabo.bg!
 
Nadya получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от FUJIFILM PRO PHOTO CENTER, защото е лоялен клиент.
3
Nadya написа ревю за Ресторант-Механа Чановете
Храната беше вкусна, но с не много добро качество. Обслужването беше посредствено и заведението беше доста неугледно.
4
Nadya написа ревю за Ресторант Феличе
Приятно място, храната беше вкусна , обслужването приемливо.
3
Nadya написа ревю за Ресторант Чифте Баня
Заведението има приятна открита част , бяхме там вечерта и беше спокойно. Храната беше вкусна, на средно ниво , скаридите не бяха истински а тип рачешко рулце, а другите неща полуфабрикат. Цените са нормални 10-15 на човек.
 
Nadya получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Чефте Баня, защото е лоялен клиент.
 
Nadya получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от FUJIFILM PRO PHOTO CENTER, защото е лоялен клиент.
5
Nadya написа ревю за Салон за красота DS
Хубава процедура за коса , фризьорката е мила и внимателна :) ще посетя пак.
5
Nadya написа ревю за Ресторант Зевс
Беше много вкусно.
 
Nadya получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Зевс, защото е лоялен клиент.
 
Nadya получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Nadya получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Класически маникюр с лак OPI или маникюр с гел лак Bluesky!
5
Nadya написа ревю за Конна база Стела
Beshe mnogo prietno , bihme otisch otnovo :)
 
Nadya получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Xeon Computers, защото е лоялен клиент.
 
Nadya получава значка Сценична треска, защото грабна три оферти за театрални постановки от Grabo.bg!
 
Nadya получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон Ника, защото е лоялен клиент.
Покажи още...
За 3359 дни публикувахме 171384 оферти, които се разграбиха
7 360 957 пъти, спестявайки 147 192 58030 лв на 617 341 грабомани!