Simeon

от София
5
Simeon написа ревю за Пан Сервиз Ауто
Изключително професионален технически преглед - така, както трябва да бъде. Направих и на двете коли и съм впечатлен колко отговорно се подходи. С техническото състояние на колата не трябва да се правят компромиси.
 
Simeon получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Simeon получава значка Любопитко, защото три твои въпроса към оферти в Grabo.bg бяха публикувани!
2
Simeon написа ревю за Автомивка Карс Мобиле
След като ползвах от близо 5 години услугите на автомивката, това беше последното ми посещение. Цената се покачи от 5 на 9 лв., като в същото време качеството се влоши. Няма вакса, както е посочено във ваучера.
 
Simeon получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
3
Simeon написа ревю за Автосервиз Слатина
Добре оборудван технически малък сервиз, добро качество и разумни цени. Но само, когато собственикът е там. Когато го няма едно младо монтьорче непрекъснато се опитва да шмекерува и лъже в цените за неща, които не са направени и за материали, които не са вложени.
4
Simeon написа ревю за DKmotorsport
Хората нямат условия за работа, но имат желание, сърце и опит. Каналът беше зает с друга кола и маслото ми го смениха на улицата като повдигнаха колата ми от едната страна с най-обикновен крик от багажника.
 
Simeon получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за За колата! Смяна на масло, маслен и въздушен филтър, плюс преглед на ходова част!
 
Simeon получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Комплект по избор от 3 броя детски книжки с любими герои!
1
Simeon написа ревю за Бистро Мамбо
Храна за непретенциозни клиенти съответстваща на ниската цена. Няма да повторя.
5
Simeon написа ревю за Д-р Драгомир Георев
Правил съм си няколко пъти почистване с ваучер на различни места. При д-р Георев беше най-добре. Професионално отношение.
 
Simeon получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Д-р Драгомир Георев, защото е лоялен клиент.
 
Simeon получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
5
Simeon написа ревю за Ресторант Zeko
Това е най-добрата оферта за хапване от Grabo с напълно реална отстъпка от 50 % от действащите цени. Страхотно качество на кухнята, страхотно обслужване, клиентите не се делят на такива с ваучери и без.Храната е толкова много,че един ваучер е достатъчен за двама.Най-после качествен ресторант в Grabo
4
Simeon написа ревю за Апарт хотел СПА Вита Спрингс
Приятна изненада. Много чист апартамент. Страхотен топъл басейн. И всичко това за 54 лв. за 2 възрастни и 2 деца до 6 г.(В Римска баня напр. е 170 лв). Закуската и вечерята са слабото място. Препоръчвам храненето да е извън хотела. За протокола: хотелът предлага същите цени и без ваучери.
4
Simeon написа ревю за Ratola
Доволен съм от услугата. Приемчикът беше много внимателен и ми обясни разбираемо за потенциални проблеми по колата. Техническият преглед бепе стриктен, както трябва да бъде.
 
Simeon получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от FUJIFILM PRO PHOTO CENTER, защото е лоялен клиент.
1
Simeon написа ревю за Автосервиз Паддок
Оказа се, че това не е нормален автосервиз, а една дупка тип гараж, с мизерни условия и един единствен монтьор. За такива "обекти" Грабо въобще не трябва да предлага ваучери.
4
Услугата "Профилактика на климатика" е безсмислена, ако имате проблем с климатика, защото машината само източва фреона, връща го пак, но не може да установи каквито и да е проблеми в инсталацията, камо ли да се диагностицира проблема. За това трябва да се ходи в професионален специализиран сервиз.
 
Simeon получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Сервиз за гуми и джанти Катана, защото е лоялен клиент.
Покажи още...
За 3305 дни публикувахме 166375 оферти, които се разграбиха
7 237 263 пъти, спестявайки 145 522 33782 лв на 609 728 грабомани!