Бояна

от София
1
Бояна написа ревю за Туристическа агенция Дрийм Тур
Много разминавания между предложената услуга и реално случилото се. Доста от предварително заплатените екскурзии не бяха предоставени. Посещение на фабриката "Тач" изобщо не се състоя, без обяснение поради каква причина. Водачите бяха фруби и нямаха никаква ясна организация за групата, всичко беше импровизация на място според ситуацията. Хора се забравяха при тръгване на автобуса, или се качаваха повече хора, които се возиха прави за някои от екскурзиите (при предварително заплатен трансфер).
 
Бояна получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Chapkanov Photography, защото е лоялен клиент.
 
Бояна получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Образователен център Lingualles, защото е лоялен клиент.
 
Бояна получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Фотосесия на открито с до 150 обработени кадъра!
 
Бояна получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Unagi Sushi, защото е лоялен клиент.
 
Бояна получава значка Sushi freak, защото грабна три суши оферти от Grabo.bg!
 
Бояна получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Д-р Драгомир Георев, защото е лоялен клиент.
 
Бояна получава значка Дегустатор, защото остави първото си мнение за посетен от него обект с Grabo ваучер или клубна карта.
4
Бояна написа ревю за Unagi Sushi
Сушито е вкусно, но и аз имам забележка към това, че никой не вдига на посочените телефони, а като отидеш на място първото, което те питат е "Защо не звъннахте?".
 
Бояна получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Unagi Sushi, защото е лоялен клиент.
 
Бояна получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
За 3302 дни публикувахме 166272 оферти, които се разграбиха
7 234 964 пъти, спестявайки 145 493 38694 лв на 609 586 грабомани!