Милена

 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Рефлексотерапевт Юрий Петров, защото е лоялен клиент.
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон Амазонка 2, защото е лоялен клиент.
 
Милена получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за За косата! Измиване и оформяне, плюс подстригване, боядисване, маска или прическа!
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хлебарници и сладкарници Нипекс, защото е лоялен клиент.
1
Милена написа ревю за Avenzzi
Прозорците не бяха измити добре, не беше почистена и дограмата. Изпълняващият услугата изрично заяви, че почистване на дограма няма да направи, а се включва в офертата.
Офертата не отговаря като качество на заплатената цена
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Avenzzi, защото е лоялен клиент.
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Central Perk, защото е лоялен клиент.
5
Милена написа ревю за Коктейл-бар Davidoff Garden
Много сме доволни от всичко! Порциите са големи и много вкусни!
 
Милена получава значка Спестих над 1000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 1000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Милена получава значка Grabo експерт, защото остави третото си мнение за посетен от него обект с Grabo ваучер или клубна карта.
5
Милена написа ревю за Студио за красота Желание
Много съм доволна, Деница е любезна и процедурите бяха удоволствие! Препоръчвам!
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон за красота Желание, защото е лоялен клиент.
2
Милена написа ревю за Верига ресторанти Сентрал Парк
Кухнята е на доста по-ниско ниво отпреди 2-3 години. Ястията не бяха особено вкусни и пресни. Може би няма да повторим...
 
Милена получава значка Дегустатор, защото остави първото си мнение за посетен от него обект с Grabo ваучер или клубна карта.
5
Милена написа ревю за Ресторант Aglea
Мисля, че нивото е снижено от предишните пъти, когато посетихме ресторанта. Не зная готвачът ли е сменен, но пилешкото не беше приготвено добре.
Ще дам още един шанс на ресторанта, дано следващият път е по-добре.
Иначе към обслужването нямам забележки.
 
Милена получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Кафе-сладкарница Dreams, защото е лоялен клиент.
 
Милена получава значка Кафеджия, защото грабна три оферти с кафе от Grabo.bg!
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Детски център Дисни, защото е лоялен клиент.
Покажи още...
За 3298 дни публикувахме 165850 оферти, които се разграбиха
7 227 425 пъти, спестявайки 145 376 56216 лв на 609 060 грабомани!