Мария

от Пловдив  
5
Мария написа ревю за Китайски ресторант Диамант
Вкусна храна на добра цена!
5
Мария написа ревю за Китайски ресторант Диамант
Много вкусна храна, освен тази от ваучера и допълнително поръчаната беше прекрасна.Персоналът подходи мило и внимателно към малките ни деца при избор на храна, напитки и десерти.
 
Мария получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Пекарната на Ъгъла, защото е лоялен клиент.
 
Мария получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Пекарната на Ъгъла, защото е лоялен клиент.
5
Мария написа ревю за Ivona K. Photography
Добро обслужване, с нужното внимание към клиента.
 
Мария получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ivona K. Photography, защото е лоялен клиент.
 
Мария получава значка Pizza freak, защото грабна три оферти за пица от Grabo.bg!
 
Мария получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Апетитно изкушение за двама! 2 порции прясна паста, по избор!
 
Мария получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Мария получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
 
Мария получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Мария получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио Фото Видео Елит, защото е лоялен клиент.
 
Мария получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хлебарници и сладкарници Нипекс, защото е лоялен клиент.
 
Мария получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Мария получава значка Любопитко, защото три твои въпроса към оферти в Grabo.bg бяха публикувани!
 
Мария получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Курс по английски език за деца от 1 до 4 клас!
 
Мария получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон за красота Амани, защото е лоялен клиент.
3
Мария написа ревю за Хотел Аква Бургас
Хотелът има нужда от освежаване.Парната баня не работеше, била "изгоряла".Не е коректно на клиентите да се предлага услуга,която не съществува.Сервитьрката не знаеше или не си даваше сметка къде се намира, бъркаше поръчки,сметка и т.н.Салатата , ядките и мезетата бяха ужасни.Безалкохолното и виното
Покажи още...
За 3491 дни публикувахме 180 945 оферти, които се разграбиха
7 633 071 пъти, спестявайки 151 085 977 лв на 635 783 грабомани!