Галина

4
Галина написа ревю за Запрянов Травел
Любезно обслужване в офиса, отлично организирана екскурзия, удобен автобус.
4
Галина написа ревю за Central-place
Пастата беше сравнително вкусна, сладоледът като десерт на деня не толкова. Самото заведение е приятно.
 
Галина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Central-place, защото е лоялен клиент.
5
Галина написа ревю за Верига сладкарници Bell
Отлично обслужване. Вкусно.
 
Галина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Сладкарница Bell, защото е лоялен клиент.
5
Галина написа ревю за SPA комплекс Беркут
Басейнът е с нормални размери, чист и спокоен. Достатъчно шезлонги и чадъри. Добре организирано е всичко.
 
Галина получава значка Спестих над 2000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 2000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
4
Галина написа ревю за Ресторант Чифте Баня
Заведението е уютно, обслужването е добро, храната е вкусна, макар в някои отношения да не отговаря точно на описаното в менюто /например в една от салатите пишеше, че съдържа чери домати, а бяха обикновени/, но доста неща от обявените в менюто липсват.
 
Галина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Чифте Баня, защото е лоялен клиент.
 
Галина получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Балетът "Жизел" със солистите на Софийска опера и оркестър на живо - на 22 Февруари!
 
Галина получава значка Сценична треска, защото грабна три оферти за театрални постановки от Grabo.bg!
 
Галина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторанти Златната Круша, защото е лоялен клиент.
4
Галина написа ревю за Малкият двор
Беше вкусно.
 
Галина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторанти Златната круша, защото е лоялен клиент.
 
Галина получава значка Facebook plug-in, защото свърза своя Grabo профил с профила си във Facebook!
 
Галина получава значка Grabo експерт, защото остави третото си мнение за посетен от него обект с Grabo ваучер или клубна карта.
5
Галина написа ревю за Кафе-бар Де Юре
Качеството на сушито беше много добро.
 
Галина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Кафе-бар Де Юре, защото е лоялен клиент.
 
Галина получава значка Кафеджия, защото грабна три оферти с кафе от Grabo.bg!
Покажи още...
За 3330 дни публикувахме 168769 оферти, които се разграбиха
7 295 254 пъти, спестявайки 146 302 36744 лв на 613 410 грабомани!