Мария

 
Мария получава значка Кафеджия, защото грабна три оферти с кафе от Grabo.bg!
1
Мария написа ревю за Автомивка Vest
Почистването не е комплексно и луксозно, а съвсем стандартно измиване на висока цена. По-неприятния момент е, че въпреки направената резервация отказаха да ме обслужат, защото били много изморени и ме върнаха за следващия ден, което е крайно неудобно. Много несериозно отношение, не бих повторила!
5
Мария написа ревю за Торти Cacao
Много вкусна торта и чудесно отношение към клиента!
 
Мария получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Инфо, защото е лоялен клиент.
 
Мария получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Бутикова пекарна M&M, защото е лоялен клиент.
 
Мария получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Супермаркети Триумф, защото е лоялен клиент.
1
Мария написа ревю за Estrella bar&dinner
Организацията и отношението към клиента бяха повече от ужасни.Бяхме запазили и платили детския център към заведението,но на другите клиенти е било казано,че по това време ще бъде свободен.Съответно те изпращаха децата си да играят и да ползват аниматора,който беше нает за нашите деца и платен от нас
 
Мария получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автокомплекс Speed Team, защото е лоялен клиент.
5
Мария написа ревю за Салон Seven Angels
Много старателно и приятно момиче. Справи се чудесно с маникюра и педикюра.
 
Мария получава значка Кокона, защото грабна три оферти от категория Красота и здраве!
5
Мария написа ревю за Мон Шери
Козунаците бяха невероятно красиви. Хората, за които бяха предназначени, останаха безкрайно изненадани и впечатлени. Допълнително към единия козунак получих рисувана курабийка подарък за детето ми, което естествено много се зарадва. Благодаря!
5
Мария написа ревю за Сладкарница Шарлот
Страхотна торта и прекрасно отношение! Благодаря Ви, че направихте празника ми по-хубав.
 
Мария получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Сладкарница Мон Шери, защото е лоялен клиент.
 
Мария получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Мария получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторанти Златната круша, защото е лоялен клиент.
 
Мария получава значка Pizza freak, защото грабна три оферти за пица от Grabo.bg!
1
Мария написа ревю за Хлебарници и сладкарници Нипекс
Първоначалната цена от 8лв за тази питка е просто абсурдна. 4 лв. също са много за качеството и големината за питката. Същата големина, но топла и прясна питка купих от обикновен хранителен магазин за 2,20лв и беше в пъти по-вкусна. Не бих повторила отново,особено след измамата с първоначалната цена
 
Мария получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хлебарници и сладкарници Нипекс, защото е лоялен клиент.
 
Мария получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Маникюрист Деница Василева, защото е лоялен клиент.
Покажи още...
За 3328 дни публикувахме 168506 оферти, които се разграбиха
7 286 489 пъти, спестявайки 146 187 25437 лв на 612 911 грабомани!