Диана

5
Диана написа ревю за Глобул Турс
Екскурзията до Одрин на 17.08 беше страхотна.Благодаря на Василка и Димитър,предоставиха ни достатъчно време ,съобразяваха се с нас,а това в рядкост.Василка ни поднесе информация за всяко едно нещо.Благодаря Ви.
1
Диана написа ревю за Spaghetti Company
Пиците са със страхотен блат , но до там ,качество и продукти никакви!
4
Има какво да се желае още по отношение на луксът от хотела.На снимките изглежда по-луксозен.Обилни хранения ,с много вкусна и качествена храна.Единствените недостатъци са това ,че фитнесът не е оборудван с добри уреди,следобедната закуска е с пица ,която няма нищо на нея ,сауната не работи постоянно и басейните работят до 18:00.Закуската ,обядът и вечерята са страхотни!Обилни и много вкусни
 
Диана получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
 
Диана получава значка Кокона, защото грабна три оферти от категория Красота и здраве!
5
Диана написа ревю за HS Beauty Center
Доволен съм!Една процедура видимо освежава кожата!Получих съвети как да се грижа за кожата си и коя процедура е подходяща за мен.
 
Диана получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от HS Beauty Center, защото е лоялен клиент.
5
Диана написа ревю за Вила Буров
Страхотна обстановка!Страхотно обслужване и отношение към клиента!Добра храна,но има какво да се желае още по-отношение на храната-малко по-голямо количество и да е по-топла при поднасянето и.Сервитьорът е страхотен.Ще го посетя отново и без ваучер!
5
Диана написа ревю за Студио за красота ML
Любезна,внимателна,изпуснах часът си,но ме взе без проблем.Много съм доволен от почистването.Благодаря много.
 
Диана получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Почистване на лице в 10 стъпки - с продукти на Bleu Marine Bretania,!
 
Диана получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон Bossa Nova, защото е лоялен клиент.
 
Диана получава значка Grabo експерт, защото остави третото си мнение за посетен от него обект с Grabo ваучер или клубна карта.
5
Диана написа ревю за Учебен Център Асториа Груп
Много съм доволна от курсът!Има много материал,което е много добре.Имам две забележки-едната е,че има какво да се желае от по-подробно обяснения на граматиката,малко лескика,повече няма да навреди-напротив,и на финалният тест,имаше непознати думи,които никога до сега в тези 70 урока не бяха срещани.
 
Диана получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Езиков център Асториа Груп, защото е лоялен клиент.
3
Диана написа ревю за Хотел Парос
Добро местоположението на хотела и много хубава гледка, НО има много какво да се желае от стаите, особено леглото и относно закуската! Може да има повече избор или просто по-малко храна, но качествена, а не евтина и в изобилие. Също така недопустимо е да се пристигне в 13 часа, настаняването да е от 14 часа, и да ни бхде "настанен" багажът във фоаието на хотела. НЕДОПУСТИМО.
 
Диана получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон Bossa Nova, защото е лоялен клиент.
 
Диана получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Диана получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон Bossa Nova, защото е лоялен клиент.
 
Диана получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон Bossa Nova, защото е лоялен клиент.
 
Диана получава значка Дегустатор, защото остави първото си мнение за посетен от него обект с Grabo ваучер или клубна карта.
Покажи още...
За 3334 дни публикувахме 169064 оферти, които се разграбиха
7 303 848 пъти, спестявайки 146 424 88181 лв на 613 911 грабомани!