Мария

от Пловдив  
 
Мария получава значка Кокона, защото грабна три оферти от категория Красота и здраве!
1
Мария написа ревю за Автосервиз Mano Cars
"Прегледът" на колата се изразяваше в повдигане на крик и завъртане на гумите. На учудването ми няма ли колата да се прегледа поне на канал, отвърна, че не разбирам естеството на работата му и гарантира, че колата е здрава и "нищо няма да падне" от нея...
 
Мария получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Mano Cars, защото е лоялен клиент.
 
Мария получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
3
Мария написа ревю за Хотел Зевс
Очаквах много повече. Занижена хигиена в стаята - например мръсни кърпи. Силен шум - стените са като от хартия. На закуска липсват елементарни неща като вода и сок. Когато храната на масите свърши, не се допълва.
 
Мария получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотел Зевс***, защото е лоялен клиент.
 
Мария получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Пункт за ГТП Ивана 2013, защото е лоялен клиент.
 
Мария получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Нова година в Поморие! 2 или 3 нощувки със закуски и празнична вечеря с караоке и DJ!
4
Мария написа ревю за Monic Spa Club Esthetic Center
В една стая се масажират двама души, което не е особено отпускащо.
 
Мария получава значка Facebook plug-in, защото свърза своя Grabo профил с профила си във Facebook!
 
Мария получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Фризьорски салони Рени Илиева, защото е лоялен клиент.